Monday 28 May 2012

Sorry! Aku Tak Layan Blogger Yang Ada Doploh Follower Je!

Chigeum boragu chisseyo?!
-In English, it's mean is 'What did you say just now?'-

Aku sangat terkejut memberukkan campur zebra pakai stoking badut masa tengah 'jalang-jalang' (ayat ni pakwe saya yang ajar :D) tengok Facebook fanpage blogger-blogger lain, TERtengok lak post dia yang satu ni. Dia tulis cenggini tau (Aku tak dapat nak printscreen sebab Photoscape aku, aku dah buang bila didapati Photoscape cam tak ada function):

'Follow itew balik taw!' Kaw sapew suwo aquw follow kaw balik? Tak layak tawu?! Gambar aquw cuma layak dipertontonkan dekat blog owang yang adew manyak follower jew taw 1000++

Aiseymaaaann.. Sabo je laa..

4 comments:

Dakara said...

siapa yang berlagak sgt tu?? ish ish ish...

ZatyMok said...

hehehee.. rse cm nk sepak je blogger tuh :D

Unknown said...

geli jeee. huhu.

ZatyMok said...

geli gelemaaaann kn? :D