Saturday 12 May 2012

Bukan Hari Pertama

Ini bukan hari pertama aku berblogging. Dah lama tercebur dalam bidang ni, dan akhirnya bosan lalu berhenti untuk 6 bulan je. Kih kih kih. Azam nak bukak balik blog lepas PMR, tup-tup, 6 bulan sebelum PMR aku dah mula nak bukak blog balik. Dan.. Password blog yang lama dah dilupekan. Ngeee~ Dan hilanglah beribu-ribu followers serta tutorial yang ada dalam blog lama. Biarkan.. Biarkan.. Biarkan blog lama itu tenggelam dengan tuto-tuto beliau. 

Aku tak sepopular Shila Amzah. Aku tak secantik Dato' Siti Nur Haliza. Aku tak sepandai Albert Einstein. Aku tak seramping incik semut yang tiap-tiap hari lalu lalang dalam bilik aku. Aku tak pandai bergaya seperti model-model yang terpampang di dada majalah yang serba seksi. Tapi, aku punya agama. Aku punya ibu bapa. Aku punya jati diri. Aku punya keazaman sendiri. Biarlah aku tak sepopular, secantik, sepandai dan banyak lagilah 'se-se' tu.. Asalkan Islam sentiasa bersama aku.


No comments: