Monday 21 May 2012

Killer Paper T^T

Yes, aku pekse skang ni. Pekse petengahan tahun. Tapi kengkawan aku kata rupa aku tak rupa pekse. Boleh tolong ajarkan rupa pekse tu camne? Adakah rupa dia cenggini:


atau macam ni?:


*Sumber gambar dari atuk Yahoo! Images. Aku memang tak suka cari gambar kat Google Image sebab tak best*

Hari ni paper English 2 ngan Bahasa Arab. Bahasa Arab tu killer one la. Senang sebenarnya tapi.. Disebabkan semalam aku baca English literature sampai lewat malam, aku tak sempat nak baca Bahasa Arab.. You know, BUDAK RAJIN KAN! 

Alasan sebenar: 
Nak baca buku Bahasa Arab tapi sepatah haram pun tak paham. Dan, aku memang malas nak baca buku Bahasa Arab walaupun aku minat Bahasa Arab.

English 2? Karangan, summary, novel.. Simple things. Simple words. Idioms there and here. And there it is, a simple essay to be judge by beloved teacher. Bla.. Bla.. Bla.. Senang.. Bla.. Bla.. Bla.. Ada banyak perkataan tak paham..

Cerita sebenar:
Susah T^T

In despair.

No comments: