Tuesday 22 May 2012

Pink Kaler!

Aku terpaksa menyerah bila ada orang kata

"Perempuan takkan pernah berpisah dengan merah jambu..."

Sebelum ni background aku polka dot dengan warna hitam segala. Sekarang dah tukar jadi merah jambu yang tak berapa nak jambu. Well, frankly speaking aku tak minat warna pink. Seumur hidup aku warna pink akan sentiasa menjadi pilihan terakhir. Tapi tadi tah ada satu blog berjaya tangkap perhatian aku nak buat blog aku pun warna pink. Hehehe.. Perempuan kan? Fitrahla cepat jeles. Ngeee~ :D

So, any feedback? Korang nak kutuk pun aku tak kisah. Will take that as a positive advice to improve myself to be better in the future :) If you're good, then try to be better. If you're better than try to be the best. when you're the best try to be perfect. Believe me, you'll never be perfect. Never at once.

No comments: