Monday, 11 June 2012

Apakah...?

Weii.. Ada tak budak umur 14 tahun tanya korang soalan yang memang sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat P&C macam ni?



Gila kau aku tak marah?



Mengucap panjang aku bila dia tanya soalan macam ni.

Aku sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat TERKESIMA. Tolonglah budak 14 tahun, saya tak suka cakap lucah macam ni. Benci sesangat. Then, bila aku tanya:

"Yang awak tanya kenapa?"

Dia jawab macam ni:


SAYA TAK HINGIN!

Aku bukan pelacur yang sanggup gadaikan maruah hanya kerana wang ringgit semata-mata. Aku tak semurah  keropok lekor mentah yang dijul kat Chow Kit. Aku tak semurah tiket AirAsia dari LCCT ke Lapangan Terbang Kuching, TAU?!


Ya Allah, moga kau lindung hambaMu dari sebarang maksiat.

4 comments:

Dini ✿ said...

asal budak tu , mesti tak cukup kasih sayang ni . semoga dye berubah dan jauh dari sebarang maksiat .

SaL-IrisOfDeath said...

selalu sgt dah jadi pd sy... ade yg dgn slambe nye tanye "awk ni dare lg x?" MasyaAllah, dah la budak hingusan lagi. ntah hape2 la. sbb tu sy dah malas nk online chat kt fb.

~LoVE PiNk~ said...

eeuuuww...ugut je die cakap nk wt report..padan muke org giler tue..kecik2 xg skola agama agaknye..

ZatyMok said...

Dini: Tak cukup kasih sayang? Hehehhee.. btol la tu kot :D

SaL-IrisOfDeath: Woooo.. braninye! o.O sye agk jakun sbb baru first time ditanye soklan yang sngat mencabr keimanan. kih3

~LoVE PiNk~: hehehe.. ugut punya ugut nanti kita lak yang takut balik. :)